preskoči na sadržaj
Vijesti

DAN PLANETA ZEMLJE ILI INTEGRIRANI NASTAVNI DAN

Na Dan planeta Zemlje - 22.travnja, učenici kombiniranog razrednog odjela (3.b i 4.b) iz PŠ A.G. Matoša u Gornjoj Voći, održali su integrirani nastavni dan. Integrirali su nastavne sadžaje iz hrvatskog jezika, prirode i društva, likovne kulture i sata razrednog odjela. Cilj nastave bio je razvijanje ekološke svijesti za očuvanjem prirode, poticanje učenika da se brinu o okolišu, ljubav prema prirodi i njenim ljepotama. Učenici su radili u parovima i skupinama. Čitali su tekstove i pjesme o Zemlji iz svojih čitanki i dječjih časopisa, ponovili lektirno djelo Eko-Eko. Učili su o načinima na koji ljudi onečišćuju zrak, vodu i tlo, štetnosti onečišćenog okoliša za ljude, biljke i životinje te načinima zaštite okoliša u kojima mogu i osobno sudjelovati. Ponovili su značenje vode za život ljudi te nužnost racionalnog i štedljivog korištenja vode. Radom u parovima izrađivali su plakate za zaštitu životinja, biljaka i vode povezujući vizualne i verbalne poruke. Njima su ukrasili zidove učionice daim služe kao ekološki podsjetnik. Nakon nastave u učionici, opskrbljeni vrećama i rukavicama, krenuli su čistiti školski okoliš i na taj način bar malo pridonijeti čistoći našeg planeta. Naravno, o očuvanju Zemlje trebamo brinuti svakoga dana, a ne samo 22. travnja.

 

                                                  Adriana Taučer-Kukec

Fotografije vezane uz ovu temu možete pogledati  u foto-galeriji ove stranice!




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Biljana Jurić Šarčević   datum: 1. 5. 2013.

COVID-19

NASTAVNI SADRŽAJI

https://sptv.hr - SPORTSKA TELEVIZIJA

https://lektire.skole.hr/ - e Lektira


Tražilica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?





Korisne poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 2. 2021.

Ukupno: 89247




preskoči na navigaciju