2018-06-05 11:20:32

Matematika u svakodnevnom životu
"Ljudi ponekad donose pogrešne odluke u vezi s novcem. Ne zato jer su glupi, nego zato jer ih nitko nije naučio kako upravljati svojim novcem. Nije važno koliko novaca imate, već kako ga rasporedite."
 

Vodeći se ovom mišlju učenici 7.a razreda i učiteljica matematike, gđa. Amila Kačarević, tijekom drugog polugodišta ove školske godine, odlučili su izraditi osobni proračun. Kako razlikovati želje i potrebe i to uskladiti s mogućnostima (prihodima) kako se ne bi doveli do zaduženja bila je jedna od tema dodatnih sati matematike koju su ovi učenici pohađali. Pametnim planiranjem čovjek upravlja svojim novcem, a ne obrnuto - teza je koja im je bila nit vodilja tijekom istraživanja.

Učenici su na ovim satima matematike  naučili i proučili sljedeće teme; Kamo odlazi novac? /Što je nužna, a što luksuzna potrošnja? /Vrste troškova /Troškovi stanovanja /Troškovi prijevoza / Kupnja hrane /Troškovi zabave.

Cilj ovog poučavanja bio je naučiti primijenjivati matematička znanja u svakodnevnom životu, podizanje svijesti o važnosti pametnog raspolaganja novcem, pametnog odlučivanja u kupovini te stjecanje navike štednje.


Osnovna škola Andrije Kačića Miošića Donja Voća