Stručni suradnici u školi

Nositelji razvojno-pedagoške djelatnosti u školi su stručni suradnici :  ravnateljica, Ksenija Čretni, socijalna pedagoginja, Lucija Šambar  i knjižničarka, Biljana Jurić Šarčević

Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:

  • potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
  • prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
  • sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
  • profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama,  interesima i sposobnostima,
  • pružaju savjetodavnu pomoć učenicima,roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
  • sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
  • sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
  • istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
  • istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
  • rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
  • uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
  • prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
  • uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
  • provode vrjednovanje i samovrjednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.

Rad ravnatelja, socijalnog pedagoga,  i knjižničara naše škole usmjeren je na sva područja odgojnoobrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:

  • pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
  • neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
  • vrjednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
  • stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
  • knjižnično-informacijska i dokumentacijska djelatnost

 

Skip to content